Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlás/szállítás

Villanyszerelési- és munkavédelmi szaküzlet

Vásárlási feltételek

Szállítás és fizetés

 

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a várható szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét és a szállítási költséget.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Tovább a Pénztárba" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

Házhozszállítás futárszolgálattal GLS

GLS csomagpont kézbesítés

FoxPost csomagpont kézbesítés

Személyes átvétel:

Címünk/Üzletünk: 1133 Budapest, Véső utca 11.

Telefon: +36-30-201-4119

Nyitvatartás: H-CS: 07:45 – 16:00; P: 07:45-14:00; SZ: 08:30-12:30; V: Zárva

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • Banki átutalás (előre utalás) - Megrendelését követően, e-mailben elküldjük Önnek a számlát, melyen megtalálja az átutaláshoz szükséges adatokat. Utaláskor kérjük minden esetben tüntesse fel a megjegyzés rovatban a SZÁMLA SORSZÁMÁT. Amíg cégünk központi email címéről nem kapja meg a számlát, addig kérjük, NE INDÍTSA EL a tranzakciót! A termék az átutalás beérkezése után kerül kiszállításra.
  • GLS futárszolgálat - utánvétel (1.000.-Ft) Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.
  • Online bankkártyás fizetés – Amennyiben online bankkártyával szeretne fizetni, átirányítjuk szerződött partnerünk a Borgun saját, biztonságos (Verified-by-VISA and Mastercard SecureCode) fizetőoldalára.

  • Készpénzes/ bankkártyás fizetés üzletünkben - A megrendelt termékek ellenértékét, üzletünkben személyesen is kiegyenlítheti.

Címünk: 1133 Budapest, Véső utca 11.

Telefon: +36-30-201-4119

Nyitvatartás: H-CS: 07:45 – 16:00; P: 07:45-14:00; SZ: 08:30-12:30; V: Zárva

Kiválasztást követően nyomja meg a „Tovább az összegzéshez” gombot.

A „Vásárlási feltételek” elolvasását és elfogadását követően kattintson a kis négyzetre, melyben megjelenik egy pipa ikon.

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelem” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a „Szállítás és fizetés”  oldalon is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. Áraink a készleten lévő termékeink esetén érvényesek!

A rendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Egyeztetés esetén, hívja kollégáinkat nyitvatartási időben vagy küldjön e-mailt az info@vn13.hu címre!

Fizetési feltételek
Webáruházunkban lehetőség van banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása 40kg-ig a GLS futárszolgálattal történik. Nagy terjedelmű csomagjainkat a HDT Kft. partnerei szállítják házhoz. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található elérhetőségeinken. (Nagy értékű/terjedelmű termékek esetén 4-5 munkanap is lehet)

Kérjük, hogy csomagjának állapotát, a futár jelenlétében ellenőrizze! Bármilyen  sérülés esetén a kézbesítőnek kötelessége jegyzőkönyvet felvenni, szállítás alatt bekövetkezett sérülés miatti reklamációt, utólagosan jegyzőkönyv hiányában nem tudunk kezelni!

RAGASZKODJON A KÁRESEMÉNYRŐL TÖRTÉNŐ JEGYZŐKÖNYV HELYSZÍNI ELKÉSZÍTÉSÉHEZ!!!!!

Szállítási díjaink az ország területén egységesek.

Foxpoxt csomagautomata:

0-4 kg-ig 50.000 Ft alatti rendelés esetén: nettó 999.- Ft

0-4 kg-ig 50.000 Ft, vagy azt meghaladó rendelés esetén 0,. Ft

4-15 kg-ig 50.000 Ft alatti rendelés esetén: nettó 2.290.- Ft

4-15 kg-ig 50.000 Ft, vagy azt meghaladó rendelés esetén: nettó 2.290.- Ft

15 kilogrammot meghaladó rendeléseket Foxpost szolgáltatáson keresztül nem áll módunkban kézbesíteni, ez esetben kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot!

GLS házhozszállítás:

0-3 kg-ig 50.000 Ft alatti rendelés esetén: nettó 2.499.- Ft

0-3 kg-ig 50.000 Ft, vagy azt meghaladó rendelés esetén 0,. Ft

3-5 kg-ig 50.000 Ft alatti rendelés esetén: nettó 3.390.- Ft

3-5 kg-ig 50.000 Ft, vagy azt meghaladó rendelés esetén: nettó 2.499.- Ft

5-10 kg-ig 50.000 Ft alatti rendelés esetén: nettó 5.699.- Ft

5-10 kg-ig 50.000 Ft, vagy azt meghaladó rendelés esetén: nettó 4.399.- Ft

10-20 kg-ig 50.000 Ft alatti rendelés esetén: nettó 23.999.- Ft

10-20 kg-ig 50.000 Ft, vagy azt meghaladó rendelés esetén: nettó 9.899.- Ft

20-80 kg-ig 50.000 Ft alatti rendelés esetén: nettó 33.999.- Ft

20-80 kg-ig 50.000 Ft, vagy azt meghaladó rendelés esetén: nettó 28.999.- Ft

80,1 kg - Egyedi ár

Szerződött partnereink részére egyedi díjszabást alkalmazunk!

Személyes átvétel esetén:

Bruttó 100.000.- Ft alatti rendelés esetén nettó 699.- Ft kezelési költség kerül felszámításra.

3 kg-ot meghaladó, vagy túlméretes csomag rendelése esetén az ár és a csomagszállítás módja változhat!

Túlméretes, túlsúlyos termékek rendelése esetén a csomag kézbesítése csak és kizárólag elfogadott, írásos megrendelést követően kerül kézbesítésre!

"NEM SZÁLLÍTHATÓ" termékek esetén, EGYEDI díjszabást határozunk meg:

  • a kiszállítandók összsúlya meghaladja az 80 kg-t
  • 300cm-nél nagyobb az övmérete (körméret+szélesség)
  • a csomag bármely mérete nagyobb, mint 175 cm

 

"Túlsúlyos, vagy túlméretes termék" megjelölés, vagy szöveges tartalom esetén, minden esetben EGYEDI díjszabást határozunk meg, melyet rendelést követően a szállítást végző partnerünk ajánlata alapján küldünk meg az Ön részére. 

Amennyiben a szöveges leírás külön nem tartalmazza, a termékkép mellett a következő matricákat látja:

 

Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk!

 

Elállási jog gyakorlásának menete:


Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. További információk ÁSZF 7.23. pontja alapján.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A visszaküldés/szállítás költsége minden esetben a vásárlót terheli.


Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen üzletünkben vagy  a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

 

Kapcsolódó dokumentumok:

https://villanynagyker13.hu/letoltesek_villanyszerelesi_szakuzlet

 

Az oldal tetejére